Política de garantia
1. Abast
OPTICLIM SL (d'ara endavant, “l'Empresa”) garanteix tots els equips, materials subministrats i treballs de reparació o manteniment executats pel seu personal tècnic contra defectes de fabricació, funcionament o execució imputables a l'Empresa.
2. Durada
La durada de la garantia és de sis (6) mesos comptats des de la data de lliurament del material o la data de finalització del servei, cosa que passi més tard.
3. Cobertura
Durant el període de garantia, l'empresa es compromet a:
Reparar o, al seu criteri, substituir sense cost els elements o els treballs defectuosos.
Assumir els costos de peces, mà dobra i desplaçament sempre que la incidència estigui coberta per aquesta garantia.
Restablir el funcionament correcte de l'equip en el menor termini possible, d'acord amb la disponibilitat de recanvis i planificació de servei.
4. Exclusions
La garantia no cobreix, entre d'altres:
Desgast normal per ús.
Manipulacions incorrectes, accidents, cops o maltractaments.
Intervencions, reparacions o instal·lacions efectuades per tercers no autoritzats.
Danys derivats de causes externes (sobretensions elèctriques, inundacions, incendis, condicions ambientals extremes, esdeveniments fortuïts o de força major).
Manca de manteniment o incompliment de les instruccions d'ús del fabricant o de l'empresa.
Consumibles (filtres, corretges, olis, refrigerants, etc.) excepte vici ocult de fabricació.
5. Procediment per reclamar
Notifiqueu la incidència al nostre Servei d'Atenció al Client (atencioncliente@opticlim.es / +34 93 574 27 10) indicant: número d'albarà o oferta, descripció de la sentència i, si és possible, fotografies o vídeos.
El nostre personal tècnic contactarà per concertar una visita i diagnosticar el problema.
Confirmada la cobertura en garantia, la reparació o substitució es farà sense càrrec. Si la causa queda fora de garantia, s'enviarà pressupost abans de qualsevol actuació.
6. Limitació de responsabilitat
La responsabilitat de l'empresa es limita estrictament a les obligacions descrites en aquesta política. En cap cas serà responsable de pèrdues dexplotació, lucre cessant, danys indirectes o conseqüencials derivats de lús o impossibilitat dús de lequip.
7. Legislació aplicable i jurisdicció
Aquesta garantia s'interpreta d'acord amb la legislació espanyola. Per a la resolució de qualsevol controvèrsia, les parts se sotmeten als Jutjats i Tribunals de Barcelona, renunciant a qualsevol altre fur que els pogués correspondre.
8. Protecció de dades
Les dades personals facilitades en el marc d'una reclamació de garantia es tractaran segons la Política de Privadesa de l'Empresa, exclusivament per gestionar el servei i les possibles obligacions legals derivades.